Polihisteryczny podajnik dobrych idei


POLIHISTERYCZNY PODAJNIK DOBRYCH IDEI.

Trzeba zaczepić haczykiem Twoją wargę! Niech zacznie krwawić! Więcej krwi! Wielokrotnie powtarzają, że trzeba przykuć uwagę! No przecież nie swoją. Twoją! Jeszcze jeden polihisteryczny blog głosu wolności?

Tak tak, prowadziłem już bloga. Megabajty danych trafiło, jak i utonęło na rozmaitych serwerach. Jaki tego rezultat? Nie wiem. Ale w życiu trzeba maszerować. Nie lubię stać w miejscu. Choć czasami mam wrażenie, że przebieram kołami w miejscu. Ludzie mają potrzebę komunikacji – ja też. Chcą komunikować coś lub chcieliby, lecz brakuje wystarczająco mocnej treści, by zapełnić to coś.

Ja mam? Zamierzasz tracić swój czas na czytanie? Szybciej! Dzisiaj trzeba wyrobić normę i pobić statystyki firmowe. Zaopatrzyć się w kolejne doskonałe organizery – dopalacze czasu. Ile jesteś warty, jeśli nie zarabiasz 500.000 zł miesięcznie? Ile jest warty bezrobotny – CZŁOWIEK. Warty jest całe ŻYCIE.

Jednych ten blog ucieszy, innych zażenuje, jeszcze innych wkurzy. Masz 5 sekund, a może nawet mniej, by zamknąć tą stronę. Ty decydujesz – ja akceptuję siebie. Tutaj będzie po mojemu.

To blog polihisterycznego głosu wolności.

Skomentuj

