Moje zniewolone miasto?


Na szybko przyszedł mi do głowy ten post. Z pewnością zechcę go rozwinąć. Jak tłucze mi się po głowie napisanie kolejnego posta AlterKariera kontra polityka kariery. Ostatnie wydarzenia podczas tzw. radzyńskich rozmów kwalifikacyjnych zmroziły moją krew w żyłach.Pomyślałem, rzeczywiście żyję w zniewolonym mieście również przez ludzi. Nie bardzo jednak rozumiem kto komu daje prawo do niewolenia!

Jak się czujesz w swoim mieście? Dobrze, źle, do czterech liter? Masz tu morze szans czy może barier do pokonania. Czy żyjesz ale otulają Cię macki niewidzialnej chimery?

Czy przypadkiem musisz się zastanawiać a może uważać do kogo przysiadasz się w lokalu?

W pracy czujesz, że Twoje poczucie własnej wartości a może sprawczości można porównać do głodnej myszy, która zbliża się po pożywienia zakotwiczonego w łapce na myszy?

Może uczestniczysz w paranojach, na które nie masz wpływu i zastanawiasz się gdzie w tym wszystkim znajduje się moja wolność osobista. Podstawa życia! Jak się okazuje, zniewolenia mają miejsce i dzisiaj. Tu i teraz.

Wolne Miasto Radzyń Podlaski?

2 uwagi do wpisu “Moje zniewolone miasto?

Skomentuj

