Moja twórczość w audycji „Słowa” na antenie Radia Rzeszów


Stało się! Kolejny raz doczekałem się kolejnych audycji a w zasadzie dwóch.

W programie „Słowa” Beaty Zarembianki na antenie Radia Rzeszów w najbliższy poniedziałek i środę (14 i 16 listopada) godz. 22:30 wybrzmią moje teksty. Napisałem kolejny raz, ponieważ kilka lat temu, może 3, miała miejsce pierwsza audycja poświęcona mojej twórczości. Kolejna propozycja pojawiał się dość nieoczekiwanie co można skwitować słowami Forresta Gumpa, że życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz co Ci się trafi.

http://www.radio.rzeszow.pl

5 uwag do wpisu “Moja twórczość w audycji „Słowa” na antenie Radia Rzeszów

  1. Mariusz… ekstra, zrzucę sobie linka na pulpit to nie zapomnę odsłuchać. Powraca nadzieja w słowo pisane a raczej mówione. Mam nadzieję, że te wszystkie twoje ulotne słowa trafiając na fale eteru pozostaną tam na wielki, a gdzie trafią… do czyjego ucha zechcą sobie pozaglądać… zobaczymy. Plon zasiany…

    Polubienie

    • Słowo to bardzo delikatne tworzywo w które to coraz częściej wkrada się bylejakość i tandeta. Dlatego tym bardziej cieszy mnie fakt, że są jeszcze wrażliwe osoby które starają się wydobyć na światło dzienne piękno polskiej mowy, a jeśli przy okazji zakradnie się do tego wszystkiego niebanalna treść z krzepiącym i pozytywnym przekazem to… będę szczęśliwy podwójnie, jeah 🙂

      Polubienie

  2. Peter, może istotą spraw jest to, by ze szczerością jak również konsekencją trzymać się obranej drogi? Zaś rezultaty czy potencjalny, mniejszy czy większy sukses kiedyś przyjdzie?:)Chcę wierzyć, że tak łaśnie jest!:)

    Polubienie

  3. Witaj,
    z niebywałą przyjemnością przyjąłem wiadomość od Ciebie o audycji w radiu Rzeszów, postaram się przez Internet, bo w Siedlcach to raczej nie usłyszę Radia z Podkarpacia, ale w zasadzie to Twój sukces, no a kiedy spotkanie autorskie i nie tylko w Siedlcach lub Warszawie, ciesze się bardzo, że piszesz, etc. Powiem, że mieć kontakt z Tobą to duży plus, od sztuki poprzez nieustanny rozwój i jeszcze więcej,
    pozdrawiam – wierząc, że Twoje wydawnictwa można gdzieś będzie zdobyć – na pocieszenie tych, którzy nie czytali, a chcą Cię poznać, bo warto taaakiego znawcę i wspaniałego człowieka!
    wiem, co piszę, bo tak myślę,
    pozdro!
    leszek weglowski

    Polubienie

Skomentuj

