Miejsca, które mile wspominam


I wcięło mnie z przestrzeni wirtualnej na ponad tydzień. O powodach tego zniknięcia nie zamierzam rozprawiać, może pojawią się tylko echa. Zniknąć, było warto.

Ale by dać sygnał, że nadal pracuje reaktor myśli-kolejny wpis. O ? Czym? Są takie miejsca, które z pewnych powodów wspominam, lub będę wspominał przez wiele lat swojego życia. Pewnie i Ty masz takie miejsca. Są takie miejsca, które są ważnymi punktami na mapie naszego życia. Ba, te ważne punkty, ważne daty, kształtują nas. Ja też mam takie miejsca. Lubię wracać do nich po latach. Odwiedzać je, niezależnie od odległości jaką należy pokonać. Kilka dni temu przybyło mi kolejne takie miejsce, miejsce bardziej niż estetyczne, które będzie mi się kojarzyło miło, sympatycznie i..i znowu mam ochotę na zniknięcie…prywata. Dobrze, może kiedyś opowiem więcej. Ale teraz cicho sza!

Jestem zdecydowanym estetą i pieczołowicie wybieram miejsca w których spędzam czas. Zatapiasz się w przyjemnym otoczeniu, pijesz kawę, herbatę lub wybornego grzańca. Za oknem może trzaskać mróz. Nie ma to znaczenia. Po kilku godzinach takie chwile chcesz zatrzymać w sobie na lata a może nawet na całe życie. I wiesz, że jest już dobrze.

http://www.youtube.com/watch?v=Fl5ta6qnxQk&feature=related

Dobrze, muszę się otrząsnąć nim przyjdą mi do głowy teksty, wpisy, tematy dyskusji, które znowu poirytują znajomych. I dobrze, niech wrze…jak będzie za bardzo…znikniemy znowu…może na lata, może na całe życie. I też będzie dobrze, bo może, szczęśliwej drogi już czas? Mapę życia w sercu masz? Masz, na pewno masz, tylko czasami trzeba pozbyć się kurzu. W drogę? Koniecznie, przed nami tyle fantastycznych miejsc, zdarzeń i ludzi. A gdbyś chciał kiedyś zaskoczyć swoją miłość, wybierz się właśnie tam…

http://www.gallerycafe.pl/index.php?id=126

Skomentuj

