Bądź dealerem dobrych wartości!


Wstajesz rano – otwierasz swoje oczy i możliwe, że zastanawiasz się, co dzisiaj Cię spotka. Czy dalej moja karma, będzie waliła mi pod nogi kłody i kolejne porcje cierpienia? Czy może akurat dzisiaj coś drgnie w moim życiu i w końcu będzie można odetchnąć z ulgą?

Przez kogo też nasz świat wygląda tak, jak wygląda! Wszystko to przez Żydów i masonerię…itp. Nie wiem, czy wszystko przez Żydów czy masonerię bo trudno ogarnąć żywioł masy ludzkiej – choć faktycznie jacyś tam władcy świata, popychają go w określonym kierunku. Co nie znaczy, że Ty czy ja, nie możemy mieć wpływu na kształt naszego życia. Jestem za słaby? Mam za mało władzy? Kapitału? Że trzeba usta na kłódkę, bo np. w Twojej miejscowości rządzi jakiś układ? Często ludzie z układu są bardzo przeciętni, miałcy.

Na czym polega słaby punkt władzy? Na tym, że jest po prostu…słaba. Gdyby była mocna, nie narzekalibyśmy tak bardzo na nasz polski czy lokalne rządy. Niedoróbek jest wiele i wcale nie chodzi o skupianie się na naszym polskim narzekaniu. Ale ogólnie, panuje też paniczny strach przed mocą władzy – jej wszędobylskimi mackami, które z przeświętym przekonaniem sądzą, że mogą Cię rozstawiać po wszystkich kątach państwa czy miasta. Niby dlaczego?

Tak, ja też uprawiam politykę i jestem dealerem! Jestem bardzo niebezpiecznym dealerem! Uprawiam też bardzo perfidną politykę i jestem bardzo przebiegłym potężnym politykiem! Dlaczego? Ponieważ staram się „dilować” wszystko to, co inspiruje do fajniejszego życia i pracy! A tak tak, jest to również bardzo sekciarskie i niebezpieczne.

http://www.youtube.com/watch?v=vosrHyn_ydU

Namawiam jedynie do tego, by z otaczającego nas świata czerpać najlepsze inspiracje niezależnie od tego, czy mieszkasz w małej wiosce, w której pobożność jest ostoją funkcjonowania czy w potężnej aglomeracji gdzie króluje transkulturowość.
Kim jestem? Politykiem dealerem – „diluję” to, co sprawia, że żyje nam się lepiej!

Skomentuj

