Zwykły Bohater?


9 FINALISTÓW POZNAMY 12 LISTOPADA

www.zwyklybohater.pl

http://www.zwyklybohater.pl/pozostal-na-prowincji-by-pokazac-ze-mozna

Odwieczne pytanie Kim Jestem! A może po prostu JESTEM. Przecież nie mogłem sam się zgłosić do programu. Podpowiedziałem tylko Przyjacielowi, że jest taki program, że jeśli uważa…On, a jakże, uważa niemal z zamkniętymi oczami i…wysłał!

Moja własna historia jest znacznie dłuższą i mieniąca się rozmaitymi barwami o których wiedzą najbliżsi. Tak, rozważałem co znaczy dzisiaj być zwykłym, mały, w ogóle być Bohaterem. Szczerze mówiąc specjalnie mnie to nie zajmuje. Obejrzałem też zajawkę programu na YT i pomyślałem, gość ma rację. Dlaczego ludzie, nie mieliby podnosić swojej łapki i mówić, hej ludzie, robię coś fajnego dla innych. Tak, jest tam wiele osób, które nie są celebrytami i nie robią wielkich karier, nie raczą się kawiorem na salonach. Nie ma lepszych czy gorszych historii. A bardzo możliwe, że Ci właśnie zwykli ludzie, powinni w końcu wejść na salony i powiedzieć głośno! Hej! Jesteśmy! Zasuwamy ostro w tych naszych wioskach, miejscowościach dokonujemy rzeczy małych i większych dzięki którym nasz mały świat się kręci! Tak, tak! Paradoksalnie, trzeba aż programu by przypomnieć ludziom, że właśnie takie postawy powinny być naszą codziennością, standardem naszego codziennego życia!

Tak tak, ja też jestem tym pozytywnie zakręconym wariatem, który na tej prowincji (choć uważam, że nie ma czegoś takiego jak prowincja) postanowił zrobić kawałek dobrej roboty zamiast robić karierę w korporacji albo wyjechać do Stanów. Np. bilans finansowy w tej rozgrywce jest niekorzystny! Wyszczególnienie spraw w które się angażowałem wymagałoby kilku kartek papieru.  Tak, po części jest to heroizm skoro nie do końca docenia się ludzkich talentów i stosownie ich nie  wynagradza! I właśnie o tym chcę głośno powiedzieć!

Ciekawy jesteś co ja takiego robiłem? Czy ja w ogóle powinienem znaleźć się pośród tych wszystkich ludzi? I tak będę dalej robił swoje, bo to jest moje życie. A można rezygnować ze swojego życia? Jak wiesz, często Polska „B” to taka część Polski, z której większość ludzi ucieka. No, chyba, że jest w tzw. układzie albo naprawdę ma to gdzieś i dzień po dniu wykuwa swój sukces. Ta druga ścieżka jest znacznie trudniejsza i bardziej wyboista ale na pewno buduje Twój charakter. Mimo, że trudniejsza i bardziej wyboista, to jest pewniejsza!

Zwykli ludzie, powinni uwierzyć w siebie i złożone w nich talenty i możliwości. Tak, powiedziałbym, że jestem zwykłym chłopakiem z prowincji który z biegiem czasu uświadomił sobie, że drzemie w nim coś więcej niż ciągłe użeranie się z życiem. I może w tej swojej zwykłości, odkryłem, że w niejednej osobie, kryje się Gwiazda! Ktoś, jeśli da mu się wystarczające inspiracje obudzi się i uświadomi, że JEST JEDYNY W SWOIM RODZAJU, ŻE JEST NIEPOWTARZALNY!

Powiedziałbym teraz, idź zbudować swój gmach i powiedz innym, że też są świetni! Bycie takim nie jest nawet zwykłym bohaterstwem, to bardzo niedookreślona postawa. Bycie niepowtarzalnym jest czymś naturalnym i działanie każdego dnia w sposób, który ubogaca nas i nasze otoczenie winno być naszym chlebem powszednim. Przypomnij sobie swoje piękno i nie pozwól by chwasty wyrastały wyższe! Dlatego śmiało, podnieś swoją rękę i powiedz co fajnego zrobiłeś. Jaką masz pasję. Ile pokonałeś w swoim życiu by dzisiaj być piękną Gwiazdą?

Ja wiem, że nią jestem! I tego samego i Tobie życzę! 🙂

http://dziendobry.tvn.pl/video/zwykly-bohater-uczciwosc,1,newest,63740.html

http://www.youtube.com/watch?v=E7vciSm8VyA

2 uwagi do wpisu “Zwykły Bohater?

  1. Mariusz pięknie to napisałeś. Urodziłem się w Sawinie kolo Włodawy bliżej Wierzbicy. Kilka razy rowerem jechałem w moje strony (z Wrocławia). Z takim człowiekiem-bohaterem chciałbym pojeździć rowerem. Pozdrawiam Cię serdeczni. Dobrze że jesteś.

    Polubienie

    • Zdzisławie! Dzięki za krzepiące słowa! Dopiero teraz sobie to uświadamiam, jak wiele pracy trzeba włożyć, żeby usłyszeć takie słowa ale warto, na prawdę warto i motywuje do dalszych wysiłków. No i kto wie, możliwe, że kiedyś zjedziemy się na trasie rowerami! Samego szczęścia i powodzenia Ci życzę! 🙂

      Polubienie

Skomentuj

