Spotkania autorskie z Polihistorem-refleksje


plaMiłosna euforia oczywiście nie minęła. Wżenianie się w Lublin, nawet wychodzi zaś pierwsze wieczory autorskie przemieszane szczyptami małych rozczarowań. Ale do rzeczy.

Drapie się lekko po głowie, zastanawiając się czy ochłonąłem po nagłych  i drastycznych zmianach w życiu prywatnym. Choć nakręcony to ja zawsze byłem.  Ale z ręką na sercu, bardzo mi z tym wszystkim dobrze!

Poza przypalaniem czajnika, na tapecie pojawiły się nowe przedsięwzięcia artystyczne. Śmigamy od miejsca do miejsca łapiąc nowe kontakty i bookując terminy na kolejne wydarzenia. Bywamy też na innych, wystawy, koncerty, spotkania.

Pierwszy z zaplanowanych wieczorów autorskich w Restauracji Magia na Starym Mieście, to klapa. Mimo sporej pracy jaką włożyliśmy w promocję wydarznia, nikt nie przyszedł! Nieważne! Ważne, że obok mnie był KTOŚ bardzo mi bliski!

Później, 3 grudnia wybraliśmy się na kolejny wieczór autorski do Galerii Przy Bramie w Towarzystwie Przyjaciół Sztuk Pięknych, również na Starym Mieście w Lublinie. Uff, odetchnąłem z ulgą! Na spotkanie przybyło troszkę ludzi! Spotkanie w kameralnym towarzystwie, które sprawiało  wrażenie, że jest zainteresowane tym, co autor przez prawie 1,5 godziny produkował im do uszu. Lublin w tym przypadku okazał się przyjazny, zaś artystyczne wżenienie się, tym razem artystyczne, było udane!

Radzyń pozostał jakby gdzieś z tyłu mnie, choć czasami w myślach przemykam po tych uliczkach, które szlifowałem już setki a może i tysiące razy. W duchu pomyślałem, czy ktoś tam jeszcze za mną tęskni? Na obczyźnie nie jest mi źle, jest mi bardzo dobrze, choć nigdy nie zapomina się o swoich korzeniach.

Co ciekawe, w tym samym terminie co i moje spotkanie autorskie, w Galerii Przy Bramie, prezentował się mój kolega, Sławek Walencik, ot, taki mały szturm na Lublin! Ekspansja trwa, bo przecież w gotowości bojowej są również spotkania w ramach Społeczności Agado w Warszawie w Yerbaciarni Tererere, a one w temacie twórczej kariery! Chętni na pokład!

Zaś w ramach cyklu „Uwierz swoim skrzydłom z Polihistorem”, zaplanowaliśmy już kilka spotkań autorskich, poniżej harmonogram!

5 grudnia, w Radzyniu Podlaskim o godz. 16:30 wspólny wieczór autorski Adama Świcia, Anny Wasak i Mariusza Bobera. Sala Kina Oranżeria. 

………………………………………………………………………………………………

7 stycznia 2014, w Lublinie, o godz. 17:00, spotkanie z Jadwigą Jaśkowiak, w Galerii Przy Bramie Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych.

10 stycznia, w Świdniku, o godz. 18:00, spotkanie z Mariuszem Boberem w Bibliotece Miejskiej.

4 marca, w Lublinie, o godz. 17:00, spotkanie z Ewą Korczyńską w Galerii Przy Bramie Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych.

1 kwietnia, w Lublinie, o godz. 17:00, spotkanie z Darią Galicką, również w Galerii Przy Bramie Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych.

A w poczekalni jeszcze kilka innych miejsc, osób i terminów, które podlegają obecnie negocjacjom!

Na dniach urodził się również scenariusz spektaklu pt. „Ponad śmierć”, premiera wiosną 2014 roku.

W miesiącach wisenno-letnich, zaczniemy okupować znajome lokale w Nałęczowie i Kazimierzu Dolnym, zima to po prostu martwy sezon! Czekamy więc na turystów! Miejsca na wydarzenia, mamy już upatrzone!

Pod drodze zaliczam konferencję „Edukacja dla biznesu”, podczas której poruszano istotne problemy w obszarze właściwych systematyk jeśli chodzi o edukację młodych ludzi, wchodzenia ich na rynek pracy
ale też właściwego wejścia w struktury organizacyjne firm. Na szczęście, jest już troszkę bardzo  dobrych przykładów takich praktyk!

www.biznesdlaedukacji.parp.gov.pl

1W ostatnim czasie, cieszę się z bardzo wielu rzeczy, również z tego, że dla projektu The Polihistor Project zajaśniało bardzo jasne słońce – mam ochotę już bardzo mocno założyć rękawy i zabrać się do pracy! Ale o szczegółach może dopiero za jakiś czas!

Po chwili oddechu, czas odwiedzić Radzyń…usiąść na Literackiej Ławeczce, już z kimś bliskim, i poczuć zapach Świąt! Teraz, wszystkie pasje smakują znacznie lepiej! Mikołaju, dziękuję Ci za przepiękne nadchodzące święta! I niech Tobie przyniesie to, co najlepsze!

Skomentuj

