Ken Robinson – Oblicza Umysłu


Mam za sobą setki książek z zakresu rozwoju osobistego. W ostatniach latach mamy ich zalew. Ale wytrawny umysł tak łatwo nie nabiera się na wydawnicze wydmuszki.

oblicza-umyslu-uchwycic-zywiol-o20948

Jedne książki są słabsze inne dobre. Choć tych bardzo dobrych jest mało. Tym razem trafiłem na książkę, którą mogę Ci polecić w ciemno! Nie, nie! Przeczytałem ją od deski do deski i poczułem, że mój umysł otrzymał konkretną odżywkę! Pozycja ta trafia na moją listę TOP 10!

Tą pozycję należy czytać z dużą uwagą bo każde zdanie zawiera tak wiele esencji! Ta książka nie przecieka przez umysł! Wręcz przeciwnie, wchodzi w umysł bardzo głęboko i skłania do baaardzo głębokiej refleksji nad stanem naszej edukacji i naszymi ukrytymi możliwościami. Obok tej pozycji nie wolno przejść obojętnie. Na prawdę!

Wszyscy Ci, którzy szczerze zajmują się rozwojem osobistym i pracują z ludźmi winni ją przeczytać z najwyższą uwagą. Robinson jest bardzo błyskotliwy ale przede wszystkim to bardzo mądrym facet, który wie o czym pisze i wie o czym mówi. Zadawane przez niego pytania stawiają świadomość w stan najwyższej czujności. – A może to wcale tak nie jest?

Ciągle pozostajemy nieodkrytą kartą z bogactwem naszego potencjału. A dzisiaj winniśmy łączyć ze sobą i naukę i nasze sny i obok z każdego obszaru przechodzić z należytą uwagą.

Ten kto to zrozumie załapie się na nową odyseję. Ona już trwa!

http://wydawnictwoelement.com.pl/oblicza-umyslu-ken-robinson/

Skomentuj

