TEDxLublin2014 – działo się!


T2Próba oceny:)

Tegoroczona impreza pod hasłem „Stare pytania. Nowe odpowiedzi”.

Miejsce wydarzenia:na plus – Centrum Kultury w Lublinie.
Identyfikatory: oryginalne i miłe zaskoczenie, że imienne!

Moje pytanie to: Czy po śmierci będę mógł robić to, co obecnie kontynuuje na Ziemi?
Plus za smsowe powiadamianie przed imprezą!
Plus za przerwy w blokach wystąpień.
Długość wystąpień i czas bloków również na plus.
Plus za dbałość jeśli chodzi o integrację uczestników.
Przyjemny poczęstunek. Super plus za cydr – bardzo dobry.
Znakomite miejsce na after party – Dziwnie Ukryta Przestrzeń Artystyczna w Centrum Kultury w Lublinie – fajny klimat, muzyka, super rozmowy – odkryłem czego właśnie mi trzeba! Poproszę o jeszcze!

https://www.facebook.com/DziwnieUkrytaPrzestrzenArtystyczna?pnref=story

Fajne gadżety TEDxowe i zdjęcia. Plus drukarki 3D.

Prelegenci.

Tu trudniej z oceną bo co kto lubi – jednemu spodoba się jeden prelegent innemu nie. Dlatego tą część może ocenić każdy z uczestników – jedni bardziej statyczni inni bardziej w stylu show, np. Łukasz Jakóbiak. Sławek Łuczywek z Migam – naprawdę zrobił wrażenie i przedsięwzięcie mega potrzebne przy okazji duży plus za transmisję w języku miganym (ponoć pierwsze na świecie jeśli chodzi o konferencje TED) i w ogóle transmisję online w necie z wydarzenia.

Z jednej strony Andrzej Budnik i Alicja Rapsiewicz mieli fajny temat, choć miałem wrażenie, że zbytnio się denerwowali podczas wystąpień.
Łukasz Sobótka, Krzysiek Wiśniewski – Dla kogo miasto – ok.

Tomasz Małecki Lubelski Park Naukowo-Technologiczny, ok temat „Co zrobić, aby ludzie zostawali w Lublinie” – owszem, zostaną, jeśli będą mieć pracę i kasę:).
Darek Figura – Czym jest Kultura – intrygujący temat.
Łukasz Jakóbiak – gwiazda wieczoru, shoman, specjalista od zaskakiwania od wielkiego CV po pokazanie d…y na zdjęciu (slajd – nie chodziło o jego tylną część ciała) by ludzi ruszyło. Widać, że skuteczny w tym co robi. Skoro ludzie byli nim zachwyceni.
Wojciech Eichelberger – kolejna gwiazda wieczoru – ikona polskiego rozwoju osobistego, spodziewałem się jednak więcej po facecie, nie wbiło mnie jakoś w fotel.
Wojtek Drewniak – Dlaczego warto uczyć się historii – ten gość rozwalił system:)
Basia Stawarz – dość mocno przypadła mi do gustu jej prelekcja, fajne zakończenie w stulu TEDx.

Prowadzący wydarzenie:

Na luzie i fajne prowadzenie-Piotr Wojciechowski i Agnieszka Miziołek. Duży plus za dbałość i o prelegentów i uczestników. Energetycznie rzecz biorąc, była taka energia wydarzenia jakiej bym oczekiwał od tego wydarzenia.

Rozczarowani pewni są Ci, którzy nie mogli się dostać na konfernecję do CK, no ale są ograniczenia licencyjne. Mieli jednak alternatywę – transmisję online w necie oraz potencjalne materiały video w necie po wydarzeniu.

A tak poza super inicjatywa, osobiście czuję, że doładowałem sobie akumulatory jednocześnie odkrywając, czego potrzebuję w życiu by poczuć się spowerowany!

I na koniec gratulacje dla TEDxowego teamu za organizację wydarzenia w Lublinie.
http://tedxlublin.com/tedxlublin/ – tu więcej o pregentach.

http://tedxlublin.com/zespol/

http://tedxlublin.com/

https://www.facebook.com/bllublin?fref=ts – foto tu.

http://www.bl.lublin.pl/

Fot. Strzelam Foty

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s