20-lecie pracy twórczej


W przypadku aktywności twórczej, daty są umowne. Względne. Zrobione dużo? Mało? Dobrze, bardzo dobrze czy beznadziejnie słabo? Nagrody? Wyróżnienia? Miejsca na podium, lub na półkach w bibliotekach…

Zawsze można lepiej i wybitniej. Ale przestałem się spinać. Wiele rzeczy stało się względnych, choć aktywność twórcza to taki dział życia, która nigdy się nie wyczerpuje. Może czasami przygasa, ale gdzieś w głębi na pewno się tli. Pisanie bloga stało się mniej intensywne, ale kilka lat temu zakładałem go z myślą promocji książki, i dwa, miejsca na wolność osobistą i przede wszystkim, miejsca wyrażania tego, co mnie na prawdę obchodzi. I może trzy, jako absolutnie prywatne okno do komunikacji ze światem, przede wszystkim Tobą.

Te 20 lat minęło bardzo szybko. Od lat w tej aktywności twórczej dominujące było słowo. Choć odkrywam, że bardziej kręci mnie muzyka. Nie wyobrażam sobie życia bez aktywności twórczej, kreatywnej, intelektualnej.

Tak sobie myślę, że swoje artfolio powinienem pomnożyć razy 5, na pewno. O tyle więcej z palcem w de…, mogłem zrobić w życiu. Gdybym pracował w jakieś korpo pod okiem surowego szefa, tak by pewnie było. Nieważne.

Ale jak mawiał Gandhi, czy jakość naszego życia, zależy od ciągłego przyspieszania i robienia czegoś na ilość? Dlatego nie będę się produkował tutaj nad ilością rzeczy, które wyprodukowałem w ciągu 20 lat. Znajdziesz to w zakładce „O mnie”, lub przy filiżance kawy.

Jest okazja by poświętować, dokładnie 1 czerwca 2016 o godz. 18:00 w Lublinie. Kto może, niech przybywa, kto nie może niech uczestniczy duchem. Poniżej plakat i zaproszenie. Dziękuję Organizatorom za organizację. A za inspiracje w tym koszu, art koszu, wszystkim, którzy czują się, że inspiracje do niego trafiły. Ba! Bardziej będę się rozwijał na wydarzeniu.

Mieszkania Poezji

 

Skomentuj

